Irodai koordinátort keresünk Budapest, V. kerületbe
Feladatok:
- Recepciós jellegű feladatok ellátása,
- Irodai környezet felügyelete – takarítással, eszközellátással és eszközök karbantartásával kapcsolatos feladatok koordinálása,
- Iroda működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása,
- Iktatás, iratkezelés,
- A könyvelési és pénzügyi osztállyal való kapcsolattartás és háttértámogatás,
- Postai ügyintézés.
Elvárások:
- Középfokú végzettség,
- Microsoft Office programok ismerete (Excel, Word, Outlook),
- Proaktív hozzáállás és rugalmasság a változatos feladatokkal kapcsolatban,
- Megbízhatóság és diszkréció;
- Jó kommunikációs készség, barátságos fellépés,
- Jó szervezőkészség és feladat priorizálási képesség.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Irodavezetői és/vagy felsővezetői asszisztens munkakörben szerzett tapasztalat,
- Pénzügyi területen szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk:
- Hosszú távú, biztos munkahely,
- Napi 8 órás munkavégzés (hétfőtől péntekig 9:00 – 17:00) belvárosi irodában,
- Családias légkör, támogató csapat,
- Változatos feladatok,
- Belépő csomag – hogy minden rendelkezésre álljon a hatékony beilleszkedéshez,
- Digitalizált megoldások,
- Korrekt bérezés.
Munkavégzés helyszíne: Budapest, V. kerület. Metróval jól megközelíthető.
Céginformáció:
Megbízónk egy, a létesítménygazdálkodási piacon 30 éves múlttal és országos hálózati lefedettséggel rendelkező, magyar tulajdonú cégcsoport tagja, számukra keresünk új irodai koordinátor kollégát.
Amennyiben magadra ismersz, küldd el hozzánk a pályázatodat! A fényképpel és fizetési igénnyel ellátott önéletrajzod a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk. Kizárólag a fizetési igénnyel ellátott pályázatokat tudjuk elfogadni! A pályázaton kérjük feltüntetni a pozíció megnevezését (Irodai koordinátor)!